Warunki gwarancji

Producent udziela na zakupiony rower gwarancji:

  • 5 lat na ramę aluminiową,
  • 5 lat na ramę stalową,
  • 2 lata na pozostałe podzespoły.

Warunkiem ważności gwarancji jest wypełnienie karty gwarancyjnej przez sprzedawcę w zakresie:

  • daty sprzedaży,
  • pieczątki sklepu,
  • podpisu sprzedawcy,
  • podpisu użytkownika.

W przypadku wystąpienia w okresie trwania gwarancji wad materiałowych, producent zapewnia bezpłatną naprawę.

Naprawę gwarancyjną dokonuje:

  • sklep lub punkt serwisowy w terminie 14 dni roboczych,
  • jeżeli uszkodzenia wymagają szczegółowej ekspertyzy, termin naprawy wydłuża się do 30 dni roboczych. Ekspertyzy dokonuje producent.

Gwarancją nie będą obejmowane uszkodzenia powstałe na skutek lub powstałe na skutek:

  • niewłaściwego użytkowania sprzętu,
  • niewłaściwego przechowywania,
  • niewłaściwego konserwowania,
  • itp.

Gwarancji nie podlegają materiały i elementy ulegające naturalnemu zużyciu w czasie eksploatacji takie jak:

  • opony,
  • dętki,
  • rączki kierownicy,
  • linki i pancerze,
  • klocki hamulcowe,
  • podpórka,
  • oświetlenie.

Gwarancja traci swą ważność w przypadku gdy:

  • upłynął termin jej udzielenia,
  • użytkownik dokonał samodzielnej, niewłaściwej naprawy uszkodzeń,
  • użytkownik samodzielnie wprowadził zmiany konstrukcyjne,
  • rower używany był niezgodnie z jego przeznaczeniem, np. do jazdy wyczynowej, skoków, itp.,
  • w rowerze montowano części zamienne inne niż oryginalne,

W przypadku konieczności dokonania usługi serwisowej, użytkownik/właściciel zobowiązany jest dostarczyć rower czysty wraz z aktualną i wypełnioną kartą gwarancyjną.